TERESA CUNILLÉ, 100 ANYS. UNA VIDA DE TEATRE

Dilluns 28 de octubre, 19:00 afegir al calendari
Teatre Romea com arribar

Descripció

El 22 d’octubre de 2024, l’actriu Teresa Cunillé complirà 100 anys. Proposem cel·lebrar-ho des del reconeixement a la seva contribució al teatre català i en companyia de familiars, amics i dels companys que han compartit la seva trajectòria en el món del teatre.

El proper dilluns 28 d’octubre, a les set del vespre, la Propietat del Teatre Romea, amb la col·laboració de la Fundació Romea, celebrarà els 100 anys de l’actriu. Teresa Cunillé, 100 anys. Una vida de teatre, estarà presentat i conduït pel dramaturg i director Jaume Viñas i l’actriu Lloll Bertran, tindrà lloc al Teatre Romea de Barcelona i comptarà amb la presència d’algunes de les figures més conegudes del sector de les arts escèniques català, com Josep Maria Flotats, Sílvia Munt, Francesc Nel·lo, Lali Barenys, Anna Güell, Maite Guisado i Àlex Casanovas, aquest en qualitat de President de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, entre d’altres.

Aquesta celebració coincidirà en el temps amb la convocatòria de la quarta edició del premi Teresa Cunillé promogut per la Propietat del Teatre Romea, amb la col·laboració del Institut del Teatre des del 2019.