Els Mecenes de la Fundació

Des dels seus inicis, aquesta institució ha rebut el suport de la societat civil catalana amb l’objectiu de recuperar i estimular la iniciativa social al voltant de l’activitat teatral.

Els Mecenes i Protectors de la Fundació Romea són un conjunt de persones i empreses que, mitjançant la seva aportació de mecenatge, fan possible les activitats de l'entitat. No obstant això, el que aporta aquest col·lectiu és molt més que un suport econòmic, ja que els individus que el conformen participen activament en els actes que organitza la Fundació. D'aquesta manera, es crea un públic que no només consumeix teatre, sinó que també participa en els debats del sector, coneix els autors de les obres i està en contacte amb les últimes tendències europees en l’àmbit de les arts escèniques. És a dir, d'aquí neix un públic crític i fidel amb les arts escèniques.

En resum, Mecenes i Protectors constitueixen el veritable agent de la política cultural i social de l’entitat. Els ciutadans que en formen part són els que li garanteixen la supervivència i la continuïtat.

La Fundació Romea ofereix diferents modalitats de mecenatge:

Protectors
Protectors de Plata