Espectacle benèfic de la Fundació Psico-Art de Catalunya
AMOR
Del 20 de Maig de 2012 a les 12:00 al 20 de Maig de 2012 a les 14:00
Espectacle benèfic de la Fundació Psico-Art de Catalunya

La Fundació Romea col·labora amb la Fundació Psico-Art de Catalunya en l'espectacle Amor, que tindrà lloc el proper diumenge 20 de maig a les 12 h al Teatre Condal. A través d'aquest nou espectacle, on hi participen els alumnes de la Fundació, es vol donar a conèixer el treball que es porta a terme des de Psico-Art i els beneficis que la dansa aporta a tothom.

L'espectador podrà gaudir d'un espectacle de so, llum i moviment, i descobrir que més enllà dels límits de l'escenari, sota els projectors o darrera dels vestidors, existeix una barreja de sentiments i de vivències on la vida real i la ficció es confonen sense diferències.

El preu de les entrades és de 12€, essent de 7€ pels Mecenes i Protectors de la Fundació Romea. Podeu fer les vostres reserves a: info@fundacioromea.cat o al 93 318 14 31.

pdf (100.58KB)
pdf (857.95KB)