VI Trobada amb la societat civil
Del 23 de Abril de 2012 a les 12:00 al 23 de Abril de 2012 a les 20:00
Teatre Romea
VI Trobada amb la societat civil

El proper 23 d'abril, la Fundació Romea per a les Arts Escèniques i l'Institut de Recerca en Cultures Medievals de la Universitat de Barcelona organitzem una lectura continuada de 8 hores del Tirant lo Blanc.

40 membres de la Societat Civil: metges, polítics, professors, esportistes, traductors, periodistes, estudiants, músics, etc., pujaran a l'escenari del Romea per llegir durant 10 minuts cadascú el narrador del Tirant lo Blanc, acompanyats per 32 actors professionals, que interpretaran la resta de papers de l'obra.

Hem estructurat el text del Tirant en 8 històries d'una hora, cadascuna de les quals tindrà 5 narradors que llegiran durant 10 minuts i al voltant de 8 actors. Els actors faran dues hores de lectura, amb 10 minuts de descans entre hora i hora. Aquests 10 minuts de cada hora serviran per renovar el públic.

...

Preus i punts de venda:
- Públic general: 10€, Telentrada i Taquilles del Teatre Romea
- Club TresC: 7€, Telentrada i Taquilles del Teatre Romea (presentació del carnet)
- Mecenes, Protectors de la Fundació i personal de l'IRCVM: 5€, info@fundacioromea.cat i 93 318 14 31
- Estudiants de la UB: 5€, Taquilles del Teatre Romea (presentació del carnet)

*Podeu descarregar-vos el repartiment d'actors i narradors aquí.

pdf (113.82KB)
pdf (1.68MB)