Presentació de la col•lecció de llibres
Presentació de la col•lecció de llibres "Memoria de la Escena Española"
Memoria de la Escena Española
Del 8 de Juny de 2009 a les 19:30 al 8 de Juny de 2009 a les 21:30
Teatre Romea
Presentació de la col•lecció de llibres

La Fundació Romea va acullir el dilluns 8 de juny, a les 19.30 h al Teatre Romea, la presentació de la col•lecció de llibres “Memoria de la Escena Española”, que recull la biografia artística de sis actors de Barcelona jubilats: Enric Casamitjana, Glòria Martí, Jordi Serrat, Santi Sans, Paco Alonso i Ventura Oller.

Les memòries han estat escrites pels mateixos actors i conduïdes per l’actor Frank Capdet, que ha coordinat un taller de la memòria escènica promogut per la Fundació AISGE a partir de la idea de l’actriu Amparo Climent. Aquest taller, que s’havia realitzat abans a Madrid i a València, és la primera vegada que es porta a terme a Barcelona. Els llibres, editats per T&B Editores, a Madrid, s’han publicat en català i en castellà.